miercuri, 11 mai 2011

06 IULIE 2010 - Tineretul liberal a organizat o actiune de colectare de ajutoare pentru sinistrati














    TNL Botosani a propus conducerii filialei PNL Botosani infiintarea in  municipiu a unui centru de colectare a ajutoarelor pentru oamenii din comunele afectate de inundatii. Centrul este in cadrul sediului PNL Botosani situat pe strada Teatrului nr.16 ( langa autogara TRANS DOR)   si este functional de luni pana vineri intre orele 09-18 iar sambata si duminica intre 09-14 , incepand de marti 6 iulie. Initiativa a aparut ca o continuare fireasca a actiunilor de ajutorare intreprinse deja de TNL Botosani, care a participat, alaturi de alti reprezentanti ai PNL, la distribuirea alimentelor catre persoanele sinistrate din Sendriceni, Mihaileni, Broscauti si Hiliseu-Horia. 
Am facut un apel la colegii din tara si le-am prezentat situatia existenta in comunele inundate. Duminica, impreuna cu colegii din Vrancea, reprezentanti de Tudorel Trofin – membru in BPN al TNL Romania,  am distribuit in satele  Hiliseu Horia, Hiliseu Crisan si Hiliseu Closca, alimente, apa, incaltaminte si imbracaminte. Am fost acolo personal si le-am distribuit direct persoanelor afectate, caci am vrut sa ne asiguram ca cei care beneficiaza de produsele eforturilor noastre sunt cei care au cu adevarat nevoie,” a declarat Sergiu Zvinca, presedintele Organizatiei Judetene a Tineretului National Liberal.     
   Colegii din Vrancea, dupa ce au vazut realitatea din comuna Hiliseu-Horia, au promis ca vor continua actiunea de strangere a ajutoarelor pentru oamenii din comunele afectate, precum si pentru cei din Dorohoi. Mi se pare esential sa ne mobilizam si sa participam cu totii la ajutorarea sinistratilor, fiecare aducandu-si contributia dupa propriile posibilitati. In aceste momente, culorile politice nu mai au importanta, calamitatile naturale nu discrimineaza si suferinta ne-aminteste ca toti suntem, pana la urma, egali. Initiativa noastra este, in esenta, un apel la umanitate si la solidaritate. De aceea, ii invitam pe toti cei care doresc sa ni se alature sa vina la centrul de colectare. Pentru cei care au pierdut, practic, totul, orice ajutor este vital”, ne-a mai declarat presedintele TNL Botosani , Sergiu Zvinca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu